На початку війни, з метою забезпечення оперативного та прямого з’єднання з консультантом, контакт-центр ЦНАП було оптимізовано та призупинено функцію IVR-меню. Наразі, кількість дзвінків збільшується, тому ми відновлюємо роботу IVR-меню (Interactive Voice Response) – інтерактивної системи попередньо записаних голосових повідомлень, яка виконує функцію маршрутизації дзвінків всередині контактного центру та створює можливість для клієнтів самостійно обирати необхідний напрямок консультації за допомогою тонального набору на клавіатурі свого телефону.
Також відбулося оновлення голосового меню контактного-центру. Зателефонувавши за єдиним номером 0677199090 за допомогою тонального набору можна прослухати необхідну інформацію щодо:
режиму роботи ЦНАП, Центру турботи та Пункту збору ресурсів
умов отримання популярних адміністратвиних послуг
доступних сервісів у Центрі турботи для переміщених та постраждалих осіб
Для отримання більш вичерпної інформації з головного меню можна з’єднатися з консультантом ЦНАП. Також, є можливість повторно прослухати необхідну інформацію.
З метою покращення якості обслуговування громадян, здійснюється запис всіх розмов.
Бережіть себе та підтримуйте ЗСУ, – говориться в повідомленні.
Як повідомляє Telegram-канал “Свої. Кривий Ріг”, на турбазі у селі Мар’янівка “офісник” влаштував розбірки зі…
З 1 травня у Жовтих водах згідно з рішенням виконавчого комітету від 23 квітня №…
Гороскоп на травень розповість, кому з представників зодіакального сузір'я доля наприкінці весни підкине шанс отримати саме…
Гарну новину повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Наша Анна Рижикова виборола вже другу ліцензію на…
У травні вже встигли подорожчати деякі продукти, а до кінця місяця ціни зміняться ще на фрукти…
Дотримання кількох простих правил допоможе зменшити витрати газу і при цьому не відчути дискомфорт через…