На фото – ділянка вулиці Москворецька від проспекту Аношкіна до вулиці Сачка.
Тут, у будівлі колишнього жіночого гуртожитку колишнього індустріального технікуму, розташовано одразу кілька структур – комунальне підприємство «Транспорт», щось правоохоронне, комерційні фірми тощо. Відповідно, чимало людей приїжджає сюди на автомобілях і тут паркуються. Місця катастрофічно не вистачає, далеко не всім вдається поставити тут свого залізного коня. До того ж проїжджа частина вулиці дуже й дуже неширока, адже будувалася вона років-літ і пам’яті немає, коли машин у Дніпродзержинську було зовсім небагато. Тому навіть проїзд на цій ділянці дуже утруднений, велика вантажівка важко протискується між рядом припаркованих машин і бордюром з іншого боку.є
Хтось намагається схитрувати і припаркуватися по Сачко біля технікуму, але не тут-то було – там теж безліч машин. Причому нині навіть не навчальний рік, викладачі у відпустках і не їздять сюди на своїх автомобілях. А далі буде ще гірше – у приміщенні колишніх майстерень технікуму, що трохи вище від колишнього гуртожитку, готується до відкриття комерційна поліклініка. Зрозуміло, що на прийом до лікарів їздитимуть люди зовсім не бідні, і зрозуміло, що машинами. Цікаво, де вони паркуватимуться? У прилеглих дворах житлових будинків, на дитячому майданчику чи тротуарі з протилежного боку (а деякі вже так роблять)? Чи є вихід із цієї ситуації?
Начебто є, хоча він навряд чи сподобається місцевим захисникам довкілля. Біля будівлі колишніх майстерень є невелика зелена зона, якраз між тротуаром та приміщенням. Територія, поросла травою, є тут і дерева. Напрошується висновок – використовувати цю зону як місце для паркування. Так, місцеві «зелені» будуть проти, але дозвольте, а що робити у цій ситуації? Куди подіти десятки машин, які сюди приїжджають?
А щоб зайві городяни не використовували таке паркування як безкоштовну цілодобову стоянку, а такі випадки в Кам’янському є, паркування треба зробити платним. Так-так, ми не помилилися – платним! Здається, кілька гривень за годину-другу перебування машини не надто боляче вдарять по кишенях кам’янчан, які приїжджають сюди. Плюс той факт, що на виручені кошти господарі паркування утримуватимуть її в порядку, облагородять тротуар і навіть висадять нові дерева та чагарники по периметру, щоб не страждала екологія міста. І – створювати нові робочі місця, а також сплачувати податки до міського бюджету, що особливо важливо зараз, коли економіка України переживає найважчі часи.
Хто буде власником паркування – малий бізнес чи комунальна структура, вже не так важливо, це може вирішити міська влада. Звісно, хтось обуриться – платне паркування! Але ж у великих містах, у тому ж Дніпрі, це давно практикується, і нічого, начебто автомобілісти там з голоду не пухнуть. А в Кам’янському автомобілів стає дедалі більше, і проблема з тим, де їх розміщувати, стає дедалі гострішою.
Подивіться, скільки машин стоїть у дворах, загороджуючи проїзд, що особливо небезпечно – у разі чого не проїде ні пожежна машина, ні поліція, ні швидка. Москворецька – це окремий випадок, є ще Медична на ділянці від вулиці Сачка до проспекту Шевченка, є проспект Свободи від колишнього «Океану» до Майдану Героїв, є проспект Шевченка від ЦУМу до Майдану Героїв, є інші такі місця. Там теж треба щось робити, ні припаркуватись у години пік, ні нормально проїхати неможливо. Тож як не крути, а від платних парковок нам нікуди не подітися, подобається цей комусь чи ні… І насамкінець – чому цю статтю ми помістили у розділ «Економіка». Тому що йдеться, крім усього, про робочі місця та податки.