З 1 жовтня у Дніпропетровській області змінився оператор доставки газу. Відтепер в регіоні за розподіл газу відповідає ТОВ “Газорозподільні мережі”. І сплачувати за комунальні послуги потрібно за новими реквізитами.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Дніпровську філію “Газмережі”. Нові реквізити Дніпропетровської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»:
- ЄДРПОУ 45261177;
- АТ “ОЩАДБАНК”;
- IBAN: UA023054820000026034300545066;
- У призначенні платежу слід обов’язково вказати ПІБ платника, особовий рахунок та адресу газифікованого домоволодіння.
Особові рахунки клієнтів Дніпропетровської філії “Газмережі” залишаються незмінними. Вони десятизначні та починаються з 0320. Для клієнтів “ПриватБанку” нові реквізити автоматично підтягнуться. Для користувачів Monobank потрібно вводити реквізити вручну. Якщо у вас є заборгованість за газ за період до 30 вересня, то необхідно сплатити за борг за старими реквізитами “Дніпропетровськгаз”.
Які оператори доставки газу працюють в Дніпропетровській області?
Мешканців Дніпропетровської області обслуговують три компанії: Дніпропетровська, Дніпровська та Криворізька філії ТОВ “Газорозподільні мережі України”. Споживачів (крім Дніпра та Кривого Рогу) з особовим рахунком 0320 обслуговує Дніпропетровська філія “Газмережі” (колишня зона обслуговування АТ “Дніпропетровськгаз”).
У Дніпрі та Дніпровському районі обслуговує Дніпровська філія “Газмережі” з особовим рахунком 0310. Абонентів Кривого Рогу та Криворізького району з особовим рахунком 0330 обслуговує Криворізька філія “Газмережі”.
Куди телефонувати, якщо виникли питання?
Клієнтську підтримку споживачам надають оператори Контакт-центру ГК “Нафтогаз України” за наступними номерами:
- (Vodafone): (066) 300-28-88;
- (Kyivstar): (098) 300-28-88;
- (Lifecell): (093) 300-28-88;
- (Укртелеком): (057) 708-01-87;
- (Укртелеком): (056) 747-36-35.