Всім нам подобається жити у впорядкованому, чистому та гарному місті. Важливу частину в цьому процесі відіграють зовнішній вигляд фасадів будівель, цілі сходи, наявність смітників на кожному кроці та багато інших зручних дрібниць.
Як же досягається позитивний результат та яка служба цим займається, розповів директор Комунального підприємства КМР «Благоустрій» Дмитро Гайдук. За його словами, це методична та цілеспрямована взаємодія між підприємством та свідомим місцевим бізнесом.
Наразі приватні підприємці дослухаються до зауважень від інспекторів «Благоустрою» та здійснюють відповідні заходи з наведення порядку на своїх об’єктах.
Інспектори підприємства проводять щоденні рейди по місту: оглядають території – фасади будівель, цілісність сходів, наявність смітників поряд, слідкують за розклеєними рекламними оголошеннями на цих об’єктах, упорядковану рослинність поряд з магазинами та іншими закладами.
За словами Дмитра Гайдука, на першому етапі працівники підприємства фіксують порушення та передають зауваження власникові. Якщо після першого попередження ці недоліки не усувають протягом встановленого терміну, тоді вже виноситься адміністративний протокол про порушення благоустрою. Директор КП «Благоустрій» зауважив, що враховуючи воєнний стан в країні, інспектори із розумінням ставляться до існуючих порушень та не виносять на їхнє усунення нереальних термінів. Натомість, пробують знайти взаємопорозуміння з підприємцями задля досягнення спільної мети – дотримання норм зовнішнього вигляду.
Окрім цього, працівники КП контролюють процес виносної торгівлі. Навіть при наявності договорів у продавців, вони інколи порушують вимоги розташування своєї торгівельної діяльності: переносять її у невідповідні місця – зупинки, тротуарні доріжки, поряд з пішохідними переходами або проїжджою частиною. У цих випадках завданням інспекторів є врегулювання розташування такої торгівлі.
Ситуація з підприємницькою діяльністю у місті, за словами директора КП «Благоустрій», і раніше була контрольованою, втім, зараз на підприємстві налагодився процес нагляду та перевірки за дотриманням вимог.
Дмитро Гайдук звертає увагу на те, що мешканці міста, які мають інформацію про проблемні місця стосовно зовнішнього вигляду та благоустрою підприємницької діяльності, можуть безпосередньо звертатися до КП «Благоустрій» з вказанням зауважень. Запити приймаються на диспетчерський номер: 067-571-82-55, або на електронну пошту: [email protected], та у приватні повідомлення на сторінку у фейсбуці «Благоустрій Кам’янське».