У Дніпрі чоловік з інвалідністю не зміг скористатися послугами таксі Uklon – водій відмовився допомогти пасажиру з розміщенням.
Як на цей випадок відреагували в компанії, розповість “Дніпро Оперативний”.
Інцидент стався 16 липня 2025 року. Пасажир заздалегідь вказав у додатку в коментарях до замовлення, що потребує допомоги з інвалідним кріслом, проте водій не зміг розмістити його у багажнику і відмовився покласти до салону, як це робили інші водії раніше. Через це між ними виникла словесна суперечка. Поїздку було скасовано. Пасажир звернувся до гарячої лінії Uklon.
Журналісти ІА «Дніпро Оперативний» також звернулися до «Uklon» за коментарем. 19 липня компанія надала офіційну відповідь:
“Нам щиро шкода, що стався такий прикрий досвід взаємодії між райдером та водієм-партнером. Uklon пишається тим, що у 2023 році ми перші серед райдхейлінг сервісів запустили клас “Інклюзивний” для райдерів на кріслі колісному. Наразі він присутній у Києві та Львові, також ретельно вивчаємо запуск в інших містах, в тому числі у Дніпрі.
Крім цього, ми проводимо постійну роботу з водіями-партнерами при обордингу та маємо кодекс етики драйвера, який регламентує ставлення до райдерів.
Зі свого боку ми вже звʼязались з драйвером і райдером, який звернув увагу на цей інцидент. Провели роботу, щоб подібні ситуації не повторились”, – прокоментували в компанії.