Ось що заявив фінансовий директор бренду Тімоті Джонсон під час виступу зі звітом про прибутки компанії за 2022 рік:
Наш бренд завжди впроваджує інновації та нові ідеї в усіх сферах бізнесу, щоб продовжувати ставити наших клієнтів у центр всього, що ми робимо, і зміцнювати нашу відданість відстоюванню голосів жінок і їхніх унікальних перспектив. Наш новий бренд і місія залишаться нашим керівним принципом. Це приведе нас до нових просторів, як-от відновлення одного з наших найкращих маркетингових і розважальних об’єктів на сьогодні і перевернення його з ніг на голову, щоб відобразити те, ким ми є сьогодні. Ми раді поділитися більш детальною інформацією пізніше цього року.
В Україні участь у грі дозволена лише з 21 року — це вимога закону та…
Про це повідомив міський голова Андрій Білоусов. "Перевірив, як тривають роботи з капітального ремонту гуртожитку…
На базі Кам’янської філії Центру зайнятості відбулась презентація проєкту «Крокуємо до профільної школи через профорієнтацію».…
У понеділок, 7 квітня, у Дніпрі у котеджному містечку "Золоті Ключі" пролунали постріли. Про це…
Дніпропетровським регіональним центром з гідрометеорології оголошено попередження про метеорологічне явище. 8-10 квітня вночі та вранці…
Аварія статася сьогодні у Кам'янському на перехресті проспекту Свободи і Цегляного провулку. Вона потрапила на…