Ось що заявив фінансовий директор бренду Тімоті Джонсон під час виступу зі звітом про прибутки компанії за 2022 рік:
Наш бренд завжди впроваджує інновації та нові ідеї в усіх сферах бізнесу, щоб продовжувати ставити наших клієнтів у центр всього, що ми робимо, і зміцнювати нашу відданість відстоюванню голосів жінок і їхніх унікальних перспектив. Наш новий бренд і місія залишаться нашим керівним принципом. Це приведе нас до нових просторів, як-от відновлення одного з наших найкращих маркетингових і розважальних об’єктів на сьогодні і перевернення його з ніг на голову, щоб відобразити те, ким ми є сьогодні. Ми раді поділитися більш детальною інформацією пізніше цього року.
Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…
Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…
Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…
У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…
Водій фури, порушивши правила обгону на перехресті, спровокував дорожньо-транспортну пригоду, через яку загинув водій ВАЗ.…