Ось що заявив фінансовий директор бренду Тімоті Джонсон під час виступу зі звітом про прибутки компанії за 2022 рік:
Наш бренд завжди впроваджує інновації та нові ідеї в усіх сферах бізнесу, щоб продовжувати ставити наших клієнтів у центр всього, що ми робимо, і зміцнювати нашу відданість відстоюванню голосів жінок і їхніх унікальних перспектив. Наш новий бренд і місія залишаться нашим керівним принципом. Це приведе нас до нових просторів, як-от відновлення одного з наших найкращих маркетингових і розважальних об’єктів на сьогодні і перевернення його з ніг на голову, щоб відобразити те, ким ми є сьогодні. Ми раді поділитися більш детальною інформацією пізніше цього року.
Про них повідомив мер міста Андрій Білоусов. Більш детально дивіться у відеосюжеті:
У суботу, 18 жовтня, у Камʼянському на базі СК “Прометей” відбувся Відкритий Кубок міста з…
38-річний раніше судимий житель Павлограда систематично знущався зі свого 60-річного дядька. Під час досудового розслідування…
18 жовтня ввечері на провулку Василівський Амур-Нижньодніпровського району Дніпра, палав легковий автомобіль. По прибуттю…
18 жовтня на базі ДЮСШ №1 відбувся Відкритий чемпіонат дитячо-юнацької спортивної школи №1 з тхеквондо…
За розповсюдження наркотиків на території міста слідчі Дніпра повідомили про підозру 16-річному хлопцю. Отримуючи замовлення…