Що забувають пасажири у вагонах і куди треба звертатися по свої речі, розповіли у Telegram-каналі Укрзалізниці.
За даними залізничників, майже 63% речей, забутих під час подорожей, повертаються до своїх власників. З початку 2023 року пасажири 1370 разів зверталися до контактного центру Укрзалізниці з проханням повернути втрачені речі.
У топ-5 входять:
А ось із незвичайних речей в Укрзалізниці назвали такі:
“Радимо перед виходом з вагона провести “переоблік” речей у кишенях та валізах. Звичайно, горщики теж краще порахувати”, – рекомендують в Укрзалізниці.
Якщо ви втратили в поїзді дуже важливу для вас річ, то не хвилюйтеся та опишіть її у спеціальній формі – ось за цим посиланням.
Або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером: 0 800 503 111
Залишайте повідомлення через форму зворотного зв’язку у додатку, пишіть у повідомлення на всіх месенджерах.
Про ситуацію в місті на ранок повідомив мер Андрій Білоусов. "Вночі минулося без надзвичайних ситуацій.…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "Ввечері на Дніпропетровщині працювала ППО. Захисники неба знищили…
Організація навчання, зокрема, й грантові програми. Потреби ринку праці та замовлення роботодавців. Про це йшлося…
Розклад деяких приміських поїздів, які курсують у Дніпропетровській області, змінили. Низку електричок скасували. Так, не…
Овен Цей день принесе вам несподіване осяяння у сфері творчого самовираження. Можлива поява нового хобі…
Після допиту в слідчому управлінні, який відбувся сьогодні вдень, 17-річний фігурант покинув підрозділ поліції близько…