Що забувають пасажири у вагонах і куди треба звертатися по свої речі, розповіли у Telegram-каналі Укрзалізниці.
За даними залізничників, майже 63% речей, забутих під час подорожей, повертаються до своїх власників. З початку 2023 року пасажири 1370 разів зверталися до контактного центру Укрзалізниці з проханням повернути втрачені речі.
У топ-5 входять:
А ось із незвичайних речей в Укрзалізниці назвали такі:
“Радимо перед виходом з вагона провести “переоблік” речей у кишенях та валізах. Звичайно, горщики теж краще порахувати”, – рекомендують в Укрзалізниці.
Якщо ви втратили в поїзді дуже важливу для вас річ, то не хвилюйтеся та опишіть її у спеціальній формі – ось за цим посиланням.
Або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером: 0 800 503 111
Залишайте повідомлення через форму зворотного зв’язку у додатку, пишіть у повідомлення на всіх месенджерах.
Осередок Молодіжної ради міста, розташований в адміністративній будівлі центрального парку, розширився ще одним приміщенням. Про…
За процесуального керівництва Дніпропетровської обласної прокуратури повідомлено про підозру мешканцю Синельниківського району за фактами посягання…
Рада з питань внутрішньо переміщених осіб при Дніпропетровській обласній державній адміністрації спільно з департаментом соціального…
З 1 по 8 травня у місті Альбуфейра (Португалія) проходив чемпіонат світу з міжнародних шашок,…
На Дніпропетровщині судитимуть чоловіка за зґвалтування малолітньої падчерки та виготовлення дитячої порнографії. Ювенальні прокурори Павлоградської…
Сьогодні, 9 травня, в Ліцеї інформаційних технологій відбулося відкриття меморіальної дошки на честь загиблого захисника…