1.Магазин взуття «СИТІ ВЗУТІ». Вперше побачивши вивіску з цією назвою можна подумати, що в приміщенні можна придбати як взуття, так і продукти харчування. Дивне сусідство, та яких тільки видів колаборації не зустрінеш у торгових мережах. Проте у цьому випадку у магазині продавали виключно взуття. Зважаючи на це і на назву магазину можна припустити, що продають його виключно ситим покупцям. А голодним пропонують попередньо щось з’їсти у кіоску «ШАУРМА», який розташований поряд.
2.Магазин дитячого одягу «Ditya Shoppinga». Можна зламати мозок, намагаючись зрозуміти логіку того, хто придумав цю назву. По-перше, у маркетологів вважається «поганим тоном» писати українські назви латинськими літерами, а тим більше поєднувати у одній назві як латинські, так і українські слова. По-друге, зовсім незрозуміло що означає сама назва – «Дитя шопінга». Як відомо, шопінг – це похід по магазинам з ціллю покупки різноманітних товарів. Дуже хочеться дізнатись звідкіля і яким чином у шопінга з’явилося якесь дитя, а тим більше, чому так назвали магазин?
3.Перукарня «Стригуни». Судячи з назви у цьому закладі обслуговують коней, бо «стригунами» в Україні називають однорічних лошат, яким звичайно підстригають гриву.
4.Перукарня «Пчелка». Чесно кажучи, тут володарів закладу трохи «підставили» виробники реклами. Зважаючи на те, що перукарня має назву російською мовою, задум був досить оригінальним: написати першу літеру «П» іншим шрифтом, щоб перехожі спочатку бачили слово «Челка», і вже потім роздивлялися повну назву. Проте шрифт для назви було обрано не дуже вдалий. Тому здалеку літеру «Ч» досить легко переплутати з літерою «Ц». І тоді назва набуває пікантного і неоднозначного змісту.
5.Перукарня «Шарм Ель ШИК».Тут власники хотіли «зіграти» на схожості назви свого закладу і відомого курорту у Єгипті – Шарм-ель-Шейх. Крім того у назві перукарні є такі слова як «Шарм» та «Шик», які досить доречні у описі послуг цього закладу. Тобто назва оригінальна, та все одно – недоречна. Річ у тім, що офіційна назва вищезгаданого єгипетського міста, – Шарм-еш-Шейх, що у перекладі з арабської значить – «бухта (затока) шейха». Тобто ця назва не тільки невірна, але ще й ніяк не «прив’язується» до перукарні. Саме з цієї причини у маркетингу не прийнято використовувати хід з тотожністю назв, навіть якщо це на перший погляд здаються оригінальним варіантом. А ще не зрозуміло, чому третє слово у назві написано великими літерами, чому саме його вирішили виділити?
У суді почався розгляд справи про холоднокровну розправу з відомим на Дніпропетровщині бізнесменом, ексдепутатом та…
На Дніпропетровщині з початку року зафіксували 23 випадки захворювання на кір. Більшість – у Дніпрі.…
6 жовтня о 10:00 відбудеться позачергове засідання виконавчого комітету Кам’янської міської ради. До порядку денного включено 7…
Бригада і техніка працюють на Лівобережжі. Зокрема, нові бетонні доріжки облаштовують на першому мікрорайоні. Подробиці…
З 6 жовтня починається прийом громадських проєктів для участі в Конкурсі «Бюджет участі. МІСТО» 2026…
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради за період з 26.09.2025 по 03.10.2025 було…