Про те, як це можна зробити, пише група “Ти ж юрист” в Telegram.
В системі Пенсійного фонду України зберігаються дані та, починаючи з 2000 року, генерується електронна трудова книжка.
Відновити втрачену інформацію можна через портал електронних послуг ПФУ або за допомогою мобільного застосунку для Android та IOS.
Що треба зробити:
Потрібно звернутися за місцем останньої роботи і написати заяву про втрату документа. Не пізніше ніж за 15 днів після заяви, роботодавець має видати нову трудову з написом “Дублікат”.
Нова книжка не відрізнятиметься від попередньої трудової. Її заповнюють за загальними правилами. Вона міститиме записи про загальний стаж роботи.
Загальний стаж, не підтверджений документами, записується сумарно – вказують загальну кількість років, місяців, днів роботи без уточнення на якому підприємстві, коли саме та на яких посадах працювала людина.
Якщо вам потрібен повний перелік посад та вся інформація про кожне місце роботи, вам доведеться звернутися до усіх попередніх працедавців із заявою і вони дозаповнять вашу трудову книжку.
На спортивних змаганнях побував мер Андрій Білоусов. "У спортивному комплексі «Прометей» стартував новий сезон «Пліч-о-пліч:…
Поліцейські Дніпра скерувати до суду обвинувальний акт щодо чоловіка, який вчинив замах на вбивство власної…
Понад чотирьох годин нічних пошуків завершилися позитивно і поліцейські Нікопольщини розшукали заблукалу 82-річну жінку. 21…
Дніпропетровська ОВА запрошує підприємців регіону на дев’яту онлайн-зустріч учасників платформи «Діалог влади та бізнесу». Тема…
Гурт Kalush Orchestra презентував кліп на пісню «Коли». Відео знімали у лісі. «Уявіть себе через…
У Кривому Розі правоохоронці ліквідували нарколабораторію з вирощування конопель. Там вилучили майже 3 тис рослин…