Про те, як це можна зробити, пише група “Ти ж юрист” в Telegram.
В системі Пенсійного фонду України зберігаються дані та, починаючи з 2000 року, генерується електронна трудова книжка.
Відновити втрачену інформацію можна через портал електронних послуг ПФУ або за допомогою мобільного застосунку для Android та IOS.
Що треба зробити:
Потрібно звернутися за місцем останньої роботи і написати заяву про втрату документа. Не пізніше ніж за 15 днів після заяви, роботодавець має видати нову трудову з написом “Дублікат”.
Нова книжка не відрізнятиметься від попередньої трудової. Її заповнюють за загальними правилами. Вона міститиме записи про загальний стаж роботи.
Загальний стаж, не підтверджений документами, записується сумарно – вказують загальну кількість років, місяців, днів роботи без уточнення на якому підприємстві, коли саме та на яких посадах працювала людина.
Якщо вам потрібен повний перелік посад та вся інформація про кожне місце роботи, вам доведеться звернутися до усіх попередніх працедавців із заявою і вони дозаповнять вашу трудову книжку.
Верховна Рада 19 листопада проголосувала за звільнення Германа Галущенка з посади міністра юстиції, який фігурує…
Спортсменки з Кам'янського увійшли до складу юніорської збірної України з фрістайлу та джазу. Представниці Школи…
У вівторок, 18 листопада, у Кривому Розі на площі Визволення водій на автомобілі Skoda влетів…
Запечена картопля в духовці - це смачна і дуже проста страва. Потрібно підготувати продукти, помістити…
Трагічну новину повідомив міський голова Андрій Білоусов. "7 травня в бою поблизу населеного пункту Володимирівка…
Вночі 19 листопада, на вулиці Тургенєва селища Мала Петриківка Дніпровського району, виникла пожежа. Горів житловий…