В умовах сучасного світу нарівні з персональними й корпоративними брендами колосального значення віднедавна набуло поняття «бренд території». Суперництво міст, регіонів і країн за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивості, вартість. Тому в територій сформувалася потреба мати відмінну ідентичність і вміло про неї розповідати.
Досвід засвідчує, що ті громади й території, які поступово впроваджують взаємопов’язані маркетингові заходи, є більш успішними. Вони значно легше досягають цілей сталого економічного розвитку, зокрема:
– залучення інвестицій і створення нових підприємств;
– збереження та розширення діючих підприємств, збільшення кількості робочих місць;
– покращення іміджу на місцевому, національному та міжнародному рівнях, започаткування взаємовигідних партнерств;
– залучення нових жителів і поліпшення добробуту громади загалом;
– збільшення кількості туристів;
– популяризація політичних рішень і програм серед громади, отримання прихильності населення.
Тренінг проводитиме Гондюл Олександра – викладачка кафедри журналістики та нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка, комунікаційна волонтерка ГО Startup Kyiv, фріланс-перекладачка, засновниця Весняної дипломатичної школи в Києві.
Долучитися до заходу можна заповнивши спеціальну гугл-форму за посиланням: https://forms.gle/qj1dmLShBUz77WKC8
Незважаючи на спекотню погоду, канікули дітей та відпустки тренерів, 10 липня на основній базі футбольної…
Увечері 10 липня на лінію 102 надійшло повідомлення, що у Нікополі, у дворі житлового будинку…
Після трьох років російського полону додому, у рідне місто, повернувся військовослужбець 74 окремого розвідувального батальйону…
Про це повідомив голова ОВА Сергій Лисак. "В області працювали сили ППО. За інформацією ПвК,…
Про ситуацію в місті повідомив мер Андрій Білоусов. "Вночі на території нашого міста минулося без…
У Кам'янському районі правоохоронці вилучили у місцевого жителя арсенал зброї та боєприпасів: справу скеровано до…