Кам’янчанам нагадують про можливість оцінити сервіс у ЦНАП

Міністерство цифрової трансформації розпочало масштабну інформаційну кампанію з інформування громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженнями про сервіс у ЦНАП.

Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу. Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в ЦНАП.

Саме для цього Міністерство цифрової трансформації створило відеоролик для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній».

 

Олена

Recent Posts

Дівчину, яку розшукувала поліція Дніпра, знайшли мертвою

5 липня 14-річна Марина Кацюба пішла з місця мешкання у Слобожанському районі міста  і додому…

2 години ago

Головні події Кам‘янського за тиждень

Про них повідомив мер міста Андрій Білоусов. Більш детально дивіться у відеосюжеті.

4 години ago

Кам’янський кінотеатр “Мир” дбає про безбар’єрність

У Кіноконцертному залі «МИР» переконані: кожна людина має право на доступ до культури, незалежно від…

4 години ago

Молодь Кам’янського познайомилась із роботою Верховної Ради

27 червня представники Молодіжної ради Кам'янського взяли участь в Моделі Верховної Ради України 2025 –…

4 години ago

У Кам’янському відбувся відкритий чемпіонат з пляжного тхеквондо

5 липня Лівобережний парк у Кам’янському перетворився на справжню арену майстерності та сили духу: тут…

5 години ago

У Дніпрі потонув чоловік

У суботу, 5 липня, у Дніпрі стався нещасний випадок. На пляжі, що на житловому масиві…

5 години ago