Згодом у приміщенні піци відкрився ще один зал, де розташувався бар з усілякими напоями та коктейлями, а для любителів японської кухні тут також почали готувати фірмові роли.
Додатковим плюсом, що приваблював відвідувачів, був оригінальний дизайн приміщення, його продумане планування та професійний привітний персонал.
Однак згодом популярність цього закладу почала знижуватися. З’явилися численні конкуренти, маркетинг та рекламні кампанії яких відрізнялися оригінальністю і навіть якоюсь агресивністю. Та й асортимент страв та напоїв у конкурентів був більш привабливим та різноманітним. Поступово піцерія «Челентано», де у найкращі роки часом не можна було знайти вільного місця, спорожніла. Два-три зайняті столики для закладів такого типу – це явна ознака його регресу. Тому цілком закономірно, що на будівлі з’явилася вивіска нового закладу. Тепер тут розташувалося Sity BistroMIX-MAX. Подивимося, чи зможе новий заклад відродити колишню славу гастронома цього місця.
Певним знакам Зодіаку судилося правити світом, вважають астрологи. Принаймні серед їхніх представниць найбільше успішних лідерів..,…
Про це повідомляє Єдина диспетчерська служба. "АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» інформує: У зв'язку з виконанням…
В українських магазинах та на ринках зростають відпускні ціни на торішню ріпчасту цибулю. Вартість овоча підскочила майже на…
З початку реалізації проєкту «ІЗІ: Ініціюй. Змінюй. Інформуй» на базі Центру молодіжних ініціатив вже проведено…
В музеї історії міста відкрилася ХХІІІ Всеукранська виставіка декоративно-ужиткового «Світ Божий як Великдень…». Без перебільшення,…
У вівторок, 30 квітня, у Кам’янському виявили тіло чоловіка. Йому було близько 70 років. Особу…